حجم محدود

نظرات- مقالات - خاطرات شخصی شخصی

حجم محدود

نظرات- مقالات - خاطرات شخصی شخصی

من علیم که خدا قبله نما ساخت مرا                   جز خدا و نبی و فاطمه نشناخت مرا

من کـه یکبـاره در از قلعه خیـبر کنـدم                   داغ زهرا به خدا از نفس انداخت مـرا

 

الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد  ثم الثانی و الثالث و الرابع

                                                                             الهم العنهم جمیعا

مرگ موش

روز های اول : نمیدونستم چیم  چون تازه به دنیا اومده بودم.

روزهای دوم:‌ فکر میکردم گربه ام چون مامانم خیلی منو لوس کرده بود(بابامم بدتر).

روزهای سوم : فکر میکردم شیرم چون نمرم از همه بهتر میشد!!!

روزهای چهارم : فکر میکردم خرگوشم چون کنکورم توپ شده بود.

روزهای پنجم : فهمیدم که موشم تازه شاید بدتر چون دانشگاه داشت سوسکم میکرد.

هنوز روزهای بعدی رو ندیدم اگر دیدم خبرتون می کنم.

قربون شما .

 میخوام یرم پا ندارم           میخوام نرم جا ندارم           گریه کنم دل ندارم     داد بزنم نا ندارم